Paco Tantra al Diari ARA


El 16 d’octubre de 2013 la periodista Raquel Alba publica al Diari ARA un reportatge de doble pàgina parlant del Tantra i dels massatges.

Hi apareixo juntament amb dues autoritats del Tantra a Barcelona, en Guillermo Ferrara i l’Hari Dass. 

Per a més información en detall, smb fotos meces recents i contingut més elaborar, si et plan visita www.massatgegai.cat



El contingut de l’entrevista subratlla la meva postura quant al Tantra de la llibertat i l’autenticitat.

La Raquel Alba fa molt énfasi en discernir entre els massatges Tantra autèntics i la prostitució encoberta. La meva postura és que cada escú té prous eines per saber comparar entre l’oferta que hi ha a Barcelona.

Sovint el que vol l’usuari del massatge no és una sessió de Tantra autèntic sino un mig terme, entre l’espiritual i el sensual. Això és el que t’ofereixo: massatge eròtic amb responsabilitat i sense creuar la línia de la prostitució. Amb morbo, sí. No vull enganyar ningú ;-)

Insisteixo que el meu servei no preten “il·luminar-te” ni canviar l'orientació de la teva vida en 180 graus. Una sessió de massatge amb mi et pot guarir d’algunes ferides. La serenitat, la sensualitat, l’alegria i el plaer son eines terapèutiques i sanadores. Però el sentit comú et dirà que ningú no és capaç de guarir ferides profundes en una hora o dues. Qui et prometi això no és sincer.

FAQs sobre l’article de l’ara


Amb la publicacio d’aquest reportatge m’han arribat preguntes com aquestes. Les responc per a tothom.

Tu també tens alguna ferida emocional que t’ha abocat al Tantra? 
Vaig descobrir el massatge Tantra de forma casual, però conscient, alegre i sana, i no ha estat cap fugida ni cap recerca d’i·luminació. No exerceixo el massatge per curar-me a mi ni ningú altre sino per crear i compartir plaer.

Has escrit algun llibre sobre Tantra? 
Sí. No han estat publicats.

Per què no surt la teva foto al diari ARA? 
Pots veure el meu rostre i el meu cos, a més de llegir molta informació, en aquest mateix web.

Quina diferència hi ha entre el teu massatge i el dels dos altres que surten al reportatge? 
Tens la oportunitat de comprovar-ho per tu mateix!

La teva foto no apareix a l’ARA perquè tens l’aspecte d’un “xapero”.
Estic ben orgullós del meu aspecte: soc un home sa i atractiu! Cuido tant el meu cos com la meva ment i les emocions.

Per què no t’has posat un nom hindú?
Perque no soc hindú. He nascut a Barcelona i no travesteixo cap aspecte de la meva essència. El meu nom és el d’una persona humil i de confiança, propera a tu. Em pots parlar en català ;-)


Una abraçada ben forta!

Paco

676 648 226

pacotantra@gmail.com

www.massatgegai.cat